Bunga

Monday 11 November 2013

HARAPAN

assalamualaikum....

12 november 2013, lagi 2 hari lagi aku dan mohd ferdaus akan capai setahun pekenalan kami
macam-2 yang kami lalui sepanjang itu. aku tak boleh nak nafikan . selama pekenalan ini banyak yg dia bantu aku . dia sangup buat apa saje untuk aku . tapi aku still ragu-2 dengan dia . aku takut kehilangan dia . haritu masa aku ade peselisihan faham dengan dia . dia ade tweet kat twitter dia yang dia dah luahkan perasaan kat someone  aku nak tahu sanat sape someone nie . aku diam je . tapi dalam diam aku cube mencari siapakah dia ? ataukah aku ? urmmm ....
so complicated ! aku takut nak betul-2 sayang . takut nanti aku yg marane macam cinta dulu-2 sunguh kurang ajar . hahahaha . aku nie jenis kalau da sayang sekali aku tetap sayang . urmmm . aku hope sangatlah dengan umur aku yg semakin meningkat dewase nie . aku cepat dpt cinta sejati dan biarlah si dia . hahaha   kekwn aku ramai yg dah kawin , aku nie yg masih terkial-2 mencari dan mengharapkan cinta sejati . wakakaka ! takpe la life aku panjang lagi . jodoh pun dah ditentukan cume tak tahu sape lagi  so just move on walau apa pun yg terjadi...

                                                     ...the end....

No comments:

Post a Comment