Bunga

Monday 23 September 2013

SUKA DENGAR LAGU NI

JADIKAN AKU YANG KEDUA

Jika . . dia cintaimu
melebihi cintaku padamu
Aku pasti rela untuk melepas mu
walau ku tahu ku kan terluka
jikalau semua berbeda kau bukanlah orang yang ku puja
 tetapi hatiku telah memilihmu
walau kau tak mungkin tinggalkannya
Jadikan aku yang kedua
buatlah diriku bahagia
walaupun kau tak  akan pernah ku miliki selamanya
tadtadaa tadtadaaumm yaaa tadtadaumm
Jika . . dia cintaimu
melebihi cintaku padamu
Aku pasti rela untuk melepas mu
walau ku tahu ku kan terluka
jikalau semua berbeda kau bukanlah orang yang ku puja
 tetapi hatiku telah memilihmu
walau kau tak mungkin tinggalkannya
Jadikan aku yang kedua
buatlah diriku bahagia
walaupun kau tak  akan pernah ku miliki selamanya


...the end...

No comments:

Post a Comment