Bunga

Sunday 22 September 2013

Kebahagiaan yang tulus

Alhamdullilah . 

aku sedih kejap je sebab si FAKE tu . lepas tu aku meluahkan perasaan kat roomate aku . dorang bersungguh-2 nasihatkan aku dan bagi kekuatan pada aku . bahagianya aku . syukur sgt aku dapat kekwn mcm dorang yang salu ade disisi aku bila aku sedih mahupun gembira . dorang tak kenal langsung erti berkira , mengutuk orang . dorang nie saling meneggur kalau buat silap . best sangat !!! aku hargai pemberian Illahi kepada aku . mengenali dorang sangat-2 membahagiakan aku . hilang perasaan sedih aku dgn si FAKE tu . Ahahaha 

lagi satu nie . aku mmg da lame berkenan sangat dgn ustaz tu . ehehe !! tadi asik jumpa dia . melting betol aku tgok dia . aishhhh !! smpaikan aku gelabah 2 kali jatuh tu . kaki pown jadi lembik sebab tengok dia . ahahaha . happynyeeeeeeee 

Macam yang aku cakap kat roomate aku sebelum nie . aku nak jadikan ustaz tu secret admire aku je . selama 3 tahun aku berada kat sini . kalau la kesabaran aku nie mencapai tahap tu dan membawa sampai ke pelamin . betapa bersyukurnya aku . Alhamdulillah 

okey !! setakat itu sajalah diari aku pada harini . gudnite ull's


....the and....

No comments:

Post a Comment