Bunga

Monday 7 April 2014

Family day with ferdaus family

ASSALAMUALAIKUM

first of all.. I wanna say thank you so much to ALLAH s.w.t and
ferdaus family's.
thank you so much God because send me a amazing family
to my life... 
selain keluarga aku yg aku cintai dan aku rindui, 
keluarga dia juga dah jadi sebahagian daripada aku,
aku harap biarlah ini berkekalan sehingga di akhir hayat aku,
semoga ikatan yang terjalin sejak 14112012 nie berkekalan selamanya,

TAPI jika dia bukan berjodoh dgn aku,
aku terima seadannya ketentuan itu,
mungkin ada hikmah disebalik sesuatu,

pada tanggal 30 of march 2014 haritu,
aku dan ferdaus family's,
pergi ke water world Afamosa Melaka,
double wow moment,
double nice family yang teramatlah seporting,
Alhamdulillah perjalanan hari  itu berjalan lancar,

let's see the photo yg sempat dirakamkan 


nie si themok 


 gambar atas dan bawah nie pulak adalah big familynye 


 aku dan dia 


okeey !! 
itu sahaja untuk entri ni

Assalamualaikum



No comments:

Post a Comment