Bunga

Monday 17 February 2014

HIDUP STUDENT MACAM AKU

ASSALAMUALAIKUM....
sebenarnya takde ape yang nak dicakap
aku bosan dan aku cube mengupdate blog nie 
tanpa ade sebarang idea.
apa yang terlintas itu yang aku tulis.
ehehehe . 

Eh !! nak cite sikit hidup sebagai student.
bukan senang nak hidup tanpa ibu bapa if korang 
yang dah biase tu maybe takde ape kud . tapi bagi aku
agak sukar . semua kene buat sendiri
ibarat maacam "berdiri Diatas Kaki Sendiri"
balik kelas takde orang tolong masakan .
so kene la masak sendiri .
takde orang nak basuh baju.
so basuhlah baju SENDIRI-2
dan Masalah Kewanganlah yang paling 
mendesakkan bagi seorang pelajar
lebih-lebh lagi perempuan because perempuan nie
agak sedikit boros.
bile frist dapat duit dialah kaya tapi bile takde duit Kayap jadinya
dan itu terjadi pada diri aku jugak .
nak mintak duit kat mak . aku takut nak mintak
so most better aku berdiam diri jela .
menahan lapar dan makan je ape yang ade. 
tak mati pun kalo tak makan nasi 2 3 4 harikan ???
ehehehe .

Perkara yang paling menyeronokkan bagi seorang palajar pulak
ialah Sahabat !!! betulkan ??
semua mende kite kongsi dengan sahabat kite .
lebih lagi dengan roomate korangkan ???
makan same-2 . gelak same-2 . jogging same-2
mende tu jadi kenangan paling manisla boleh dikatakan

Jadi Hargailah waktu-waktu remaja korang dalam kolej or universiti sekalipun\
bende nie seronok taw !! if siapa yang tak dapat lalui waktu nie 
pada usia ramaja dia . sorry to say er korang memang rugi .

EHEHEHE 

...sekian...

No comments:

Post a Comment