Bunga

Sunday, 17 November 2013

Risau Sangat


sejak dia pakai fone baru terlalu risau pulak la aku dengan dia takut lah kalau dia ade orang lain . aku nie syg sangat kat dia takut suatu hari nanti dia pegi dari aku
adatlah kan bercinta dengan janji-janji tak boleh dipisahkan mcm dia jugak
selalu janjikan aku yang tak akan curang dan tak akan luke kan hati aku . tapi still rase takut  arghhhh !!! aku tetap cube tanak terlalu sayang . tapi makin nak mengelak makin kuat pulak rasa sayang kat hati nie . haishhhhhhh 
harap takde pape la .


 ILOVEYOU FERDAUS 

No comments:

Post a Comment