Bunga

Friday 22 November 2013

GADUH



jyeah !!! seperti yg aku katakan . semalam gadoh teruk sampai terlafaz jugak pekataan putus dari dia . yang aku pulak call dia bukan nak memujuk tapi aku lagi apikan dia . niat hati aku sebenarnye nak saiko dia je . aku cakap la dengan dia yang aku memang dah ade boyfriend lain . dia terus cakap terime kasih sebab jujur , adoii !! aku setia gile kud dgn dia . celah mane pulak aku ade boyfrend . dia bersumpah yg dia mmg takde owg lain dia cume sayang aku . tergamam aku ! takutlah hubungan nie akan hancur terus . tapi buat masa nie mmg tak berhubungla . dia tengah marah aku takut nak pujuk . aku sayng dia sangat !! smpaikan masalah nie buatkan aku terlalu memikir sampai tak boleh nak focus dlm keje . semua owg tanye aku ok ke tak kat tempat keje td . aku langsong tak boleh focus ! aku takut sgt hilang dia . mcm mne aku nak dptkan dia semule nie . adoii -,-



No comments:

Post a Comment