Bunga

Saturday 22 June 2013

Balik Seremban

huhhh ~~
seriusly aku rase takud jugak nak balik kolej disebabkan aku tidur bermalam kat rumah cousin tanpa keizinan miss jus . tapi takpe la apa aku buat aku akan hadapi sendiri . hehehe . aku kat sentul nie 2 hari kak pikot message aku je suruh pegy discussion untuk dikir barat . adoii --' yang tu lagi la aku risau kowd . buat terkantoimati aku , hahaha !! maybe aku akan balik seremban dalam pukol 2 mcm tu la . sebub sekarang pown tak mandi ag . naek ktm then insyaAllah akan sampai seremban pukol 4 mcm tu . doakan segala urusan aku berjalan lancar !! aminnn



kekawan sebilik yang selalu beri kekuatan


rindu si peneman hati ku , I LOVE YOU ferdaus


rindu sangat-2 dekat ibu yang melahirkan dan selalu ada
di hati aku dan di sisi aku , kakak LOVE SO MUCH dekat mak
(mak aku yg dudok pakai baju hitam pokodot tu)
comeykan ?? :)

.....sekiann.....



No comments:

Post a Comment