Bunga

Tuesday 14 January 2014

Kasih Sayang Dia

Assalamualaikum

harini aku dengan dia date kat jj pegy karok kat greenbox . awesome and sangat-2 puas aku menyanyi tadi . hilang segala strees yang ade kat kepala nie .
lagi-2 pulak kat sebelah aku ade kekasih hati lagi la berbunga-2 hati ni di buatnya
lepas karok aku pegi main bowling pulak dengan dia . 
kiteorg main 2frem woi !!! smpai sakit-2 tangan . mende yang paling biase bile main bowling ialah
dia akan selalu MENANG !! and aku pulak selalu KALAH 
 BERSERONOKlah kami waktu tu...
lepastu pulak . abis main bowling terus dia nak balik . takde pown nak round-2 dulu ke ape ke
aku nie nak beli buku niat dihati . tp langsong tak diendahkan 
aku merajoklah suro dia balik then tinggalkan aku . punye selamber je dia balik betul-2 tinggalkan aku . GERAM gile aku dengan dia . aku pown balik la .
lepas smpai rumah dia call tapi aku tak angkat . saje nak dia tahu yg aku tengah marah dia
punye dia risau dekat 40kali dia call aku .
tersenyum hati ni . sayang jugak dia kat aku . ehehehe
ok ! endingnye . aku call cepat dia angkat . aku mintak maaf tapi dia cakap TAK PAYAH maybe dia geram dengan aku . biar je la . aku tahu dia okey nanti .
by the way harini kiteorg cukup setahun dua bulan . ehehe
I LOVE YOU encik Ferdaus
...sekian...

No comments:

Post a Comment